2009, 2010, 2011, 2012 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný
Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 22. února 2010

Salingerových Devět povídek

V neděli jsem dočetl první z knih J. D. Salingera, které jsem si půjčil krátce po jeho smrti v knihovně, titul Devět povídek. Nutno podotknout, že prvních sedm povídek jsem přečetl, aniž by mne oslovily. Ale poslední dvě, osmá a devátá povídka, mne už cosi sdělily, i když to neumím popsat slovy. Jednak tu najdete téma víry, znovuzrození, budhismu (v poslední povídce) a taky téma jakési transformace pracovního úkolu do úkolu osobního v povídce o korespondenčním učiteli malování, asi v tom nenápadně hledám svou "webovštinu" a osud vzniku této série blogů se společnou hlavičkou Radek Králík Novotný.
Mimochodem, po panu Salingerovi je nazvána i organizace Salinger a taktéž krom výše uvedeného odkazu z Wikipedie si o Salingerovi můžete přečíst například na serveru spisovatele.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat