2009, 2010, 2011, 2012 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný
Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 5. února 2015

Terry Pratchett : Velká jízda

Vyprávění o nomech / Terry Pratchett / Velká jízda
A citáty, co dobře charakterizují nás, lidi... Až se mi chce říct: houby o nomech, o lidech to přece je!
  • str. 38
    Chtělo se mu říct: to je absurdní. Proč je to tak, že jakmile má nom všechno, co potřebuje k jídlu a pití, začne se hašteřit s jinými nomy?
  • str. 50
    "Podívej, zvednou to a pak dají něco tomu druhému a pak si to dají do pytle a jdou pryč. Skorem vypadají, no, jako že vědí, co dělají."
    "Ne, jsou jako ti komáři," řekl Torrit povzneseně. "Inteligentní se zdaj, za to ti ručím, ale dyš se koukneš pořádně, nic vopravdu chytrýho na nich není."
    "Umějí stavět," řekl Masklin bezvýrazně.
    "To ptáci taky, chlapče."
    "Ano, ale -"
    "Lidi jsou trochu jako straky, dycky sem to říkal. Prostě toužej po věcech, co se blýskaj"
  • str. 117
    "A to je všechno, co tam k tomu je?" řekl hrabě.
    "É," řekl Masklin. Tím si také lámal hlavu. Měl špatné tušení, že to nemůže být tak snadné, ale tohle nebyla chvíle lámat si hlavu s drobnostmi, které se mohou vyřešit později. Co to jen ten Opat říkal? Že důležité na vůdci není to, jestli má pravdu, nebo se mýlí, ale že si je jistý. Mít pravdu ale pomáhá, to rozhodně.
  • str. 157
    "Když se vám to povede, budeme si zase povídat," řekla Věc.
    "Ale ty nám máš pomáhat!" zaúpěl Masklin.
    "Navrhuji, abyste důkladně zvážili správný smysl slova 'pomáhat'," řekla krabička. "Buď jste inteligentní nomové nebo jenom chytrá zvířátka. Je na Vás, abyste přišli na to, co jste.

1 komentář:

  1. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat